tisdag 1 mars 2011

Stå still

Mitt tygtryck får sin slutform i Photoshop
Det står rätt ofta still här på bloggen, och det beror inte på att inget händer, snarare tvärtom. Man kan väl säga att livet kommer emellan. Klart jag har ett liv även när jag hinner skriva här, men nu har jag haft så fullt upp i skolan. Med kreativa projekt. Antar att när jag får vara kreativ hela dagarna så har jag inte samma behov när jag kommer hem...så här på bloggen har det inte hänt mycket. Nu har jag precis avslutat textil kursen som också vara så kul att jag inte ville att den skulle sluta. Men det gjorde den och jag har haft ett par dagar hemma för att återhämta mig innan vi börjar med designhistoria och praktik.
Här är mitt tyg nästan klart. Saknas bara en färg...grönt såklart!
Nedan kommer några inlägg som jag inte hunnit skriva klart och publicera tidigare. Där kan ni läsa vad det är vad jag pysslat med de senaste månaderna...

2 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är! Får man köpa en bit eller blir det bara på lek?

    SvaraRadera
  2. Jag tryckte på riktigt, ca 3m totalt...det tar ju lite tid, särskilt efter som jag tryckte med fyra färger(ska ju alltid göra det så svårt för mig...). Men jag kanske kan spänna upp ett tryck på en ram om du vill? Är ju "skyldig" dig en tavla ;-)

    SvaraRadera