måndag 29 november 2010

Konstfack Julmarknad


Så var det dags för Konstfacks årliga, välbesökta Julmarknad. Jag har faktiskt aldrig varit på den förut (skämmes Sofia!). Men nu när jag själv går på skolan så passade jag på att dela bord med några klasskompisar. Kan säga att man fick se marknaden från den rätta sidan. Slapp tränga mig fram, Har man sin Tag (=nyckel) så kan man gå runt de värsta köerna...

Mina unika tårtfat och kakfat i 1, 2 och tre våningar

Vill du ha? kontakta mig så fixar jag ett!

Fanny Hyrskes vackra blommor vissnar inte

Ida Engbloms almanackor i förgrunden med
egna illustrationer och handgjort papper
 Hade familjen med mig och de trivdes rätt bra de med. Min tvååring sprang i korridorerna, klättrade i trappor och lekte i barnhörnan.

Kolossal Kalles

Min åttaåring spenderade nästan hela dagen med Carolina och hennes vänner i Colectivo Club Piñatas. 

I deras verkstad gjorde de piñatas i äkta svensk traditionell stil!


Pippi i Papier-maché

I "the wrapping factory" av Anaïs Fernon (FR) & Jules van den Langenberg (NL) kunde man få sina paket inslagna


Bilder på allt snyggt jag såg på marknaden kommer. Ska bara dubbelkolla att jag fått namn och produkt rätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar