torsdag 25 mars 2010

Älskar Grönt...


...och då menar jag verkligen älskar färgen grönt. Inte bara på allt som växer. Kan det bero på att jag älskar trädgård så mycket? Hursom är det en färg som jag älskat länge. kanske för att jag tycker att jag själv passar väldigt bra i grönt? har gröna ögon? Här kommer lite inredningsdetaljer härifrån Villa nedermark, som huset faktiskt heter, fint va? Vi funderar på att ta namnet Nedermark när vi gifter oss...nångång. Mönster med grönt i en snygg design passar nästan alltid nånstans härhemma. Sen tycker jag att plommon passar väldigt bra med grönt. Så det har vi i vardagsrummet. Lite komiskt att etiketten på tapeten från Graham & Brown som vi ska sätta upp i köket har just de färgerna. Märkte just att jag använt just de färgerna på mitt akvarell "kladdpapper"...konstigt?!

(Ha lite överseende med layouten på detta inlägg, blogger och jag är inte riktigt överens än...)


Grön fikabricka med gröna detaljer...










Grönt på fönsterbrädan i sovrummet
Grönt i hallen...











Vårt kök går i grönt...








Mycket grönt i Valdemars rum








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar