söndag 12 februari 2012

Möbelmässan 2012

Som Konstfackstudent får man som tur var gå in under branchdagarna så jag besökte mässan i onsdags.. Helgerna vill jag helst spendera med min familj. Visar ett axplock av de drygt 200 bilder jag tog på mässan...

En del ska in på CE inredningars blogg så småningom...

Jag och min kära kamera dokumenterar följande:
Kul DIY idé, fast jag hade använt andra färger...påminner ju rätt mycket om Oddbirds lampor

Sittpuffen borde man också kunna göra själv?!

Nätt å fin hallförvaring

Så kan man också göra med udda fat

Läckra lampor. Vill ha alla ovanför matbordet i vardagsrummet.

Det var mycket plastmattor på mässan, gillade färgerna på de här

Helt galet härlig fotölj! 

En sån takrosett skulle man ha...

Skrattar bäst!

Så fin-fint hantverk! Vill ha den ena i vardagsrummet och den andra i köket.
De bästa på mässan är nästan Hantverksskolorna.

En sån finish, å så retro!

Gillade färgerna och känslan bara, punchveranda i skärgården typ?!

Favoritfärgerna är tydligen trendiga.


OK, om jag får den här soffan kan jag kasta ut farmor och farfars röda sammetssoffa från mitt rum...kanske.
Snygg textil, ser ni kvinnan?

Mmm Kuddar!

Mmm mer kuddar.
Nätta små tidningsbord, i fina färger. Tror hallen ska få gå i turkos och gult!
Som sagt, turkos och gult!
Gubi hade en snygg tidslinje. 

Marimekko en kul monter...
...å string många hyllor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar