söndag 8 maj 2011

Om en bild säger...

...mer än tusen ord så säger jag mycket idag.

Var länge sen nu så här kommer några bild inlägg...beror på att jag har ett bröllop att planera (inlägg om förberedelsarna är på G). Några veckor kvar i skolan, börjar ny kurs imorgon. Några rest-inlämningsuppgifter, barn och hus och trädgård som ska se ok ut till den 11 juni. Då ska en massa människor sova över och så...

Har precis insett hur enkelt det är att lägga upp enstaka bilder direkt från Picasa så därför kommer det ett gäng nu. Det är det bildbehandling/katalogiserings program jag använder mest just nu. Gratis och så har jag mina bästa bilder åtkomliga på nätet var jag än är...kolla på det ni som inte redan gjort det. PS använder jag såklart fortfarande vid behov!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar